Friday, January 06, 2006

Shopaholics unite!

What intended to be an innocent 'sightseeing' trip around town changed into intensed shopping spree as I got myself 2 new pairs of Adidas' from a sale! :) Yup, only 2. I had a friend, he who shall not be named, who bought 5 pairs of shoes, okay? (Don't stereotype :P) The beauty and power of comparison --> I bought relatively less :D Haha, good justification eh?
Anyways, can't believe term is starting soon, in less than 2 weeks! Where had all my holidays gone? >_<'''

6 comments:

ash said...

OMG.... more shoes... nanti alvin going to come to your room and count... got any more adidas shoes? im looking for nice ones!

Grace said...

Ash! when are you coming back? Never seen you online for ages!what is your shoe size by the way? i went again today and there are some left, but limited range. Do tell me fast so I can get them for you before it gets sold.
Oh yea, just for your info, the person I was referring to was Alvin. LOL He'll kill me for this.

alvin said...

Yeah but 2 of the 5 were football boots so they don't count! :P

Grace said...

So all my slippers don't count either! We're even then :P

ash said...

i thought it was alvin... rotflmao

Grace said...

haha, and guess what, he just got another pair ... winner :P I lost flat in the race LoL